Poradna Dražice OKC 160 1106208101

Autor: | Vloženo: 26.08.2013 000 11:40 | Témata: Poradna Dražice OKC 160 1106208101

Proč mi bojler propouští 25 l vody denně?

Bojler Dražice kombinovaný OKC svislý,nákup 5/2012,montáž 9/2012.Po topné sezoně přepnutí na el.proud.Od té doby denně propouští přetlakový ventil pod bojlerem 25l vody denně.Vodař co vše montoval tvrdí,že mu to doma také teče.PORAĎTE PROSÍM.

  • Miroslav Čurda

    Miroslav Čurda

    26. srpna 2013 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,
    jsou 2 varianty. Vymontovat z pojistného ventilu (pokud je to originál od Dražic) zpětnou klapku nebo do rozvodu před boilerem nainstalovat redukční ventil a nastavit ho na méně než 6 bar. První varianta nic nestojí a zvládne ji každý trochu manuálně zručný člověk a druhou variantu udělá instalatér za cenu řádově do 2000 Kč.
    S pozdravem
    Miroslav Čurda
    www.intopnet.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 26. srpna 2013 - Oficiální zástupce obchodu GAS.cz

    Dobrý den,
    při objemu 160 l TUV vřele doporučuji před bojler instalovat Aquamat (exp.nádobu) o velikosti min 12 l - viz.: http://www.gas.cz...
    nebo Aquamat o vel. 18 l - viz.: http://www.gas.cz...

    Aquamat Vám "zachytí" přetlak, který vzniká roztažností vody při nahřívání.
    Další věcí je otázka vstupního tlaku vodovodního řádu. Pokud je u Vás mezi 8-10 bar, pak bych předřadil ještě redukční tlakový ventil.

    Zpětnou klapku z ventilu bych nedemontoval, zpětný ráz může poškodit potrubí před pojišťovacím ventilem.



    S přáním příjemného zbytku dne

    Daniel Coufal

    GAS-TM s.r.o.
    Vejdovského 1084/6
    77900 Olomouc

    Telefon: +420 585 235 318
    GSM: +420 777 620 783
    E-mail: [email protected]
    E-shop: www.gas.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • 26. srpna 2013 - Oficiální zástupce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

    Dobrý den,

    prověřili jsme Vám popsaný problém u výrobce a dle informací od DZ Dražice by denně mělo protéct maximálně 3 - 3,5 litrů vody. Jelikož je dle Vámi udávaného data nákupu ohřívač stále v záruce, doporučujeme obrátit se v prvé řadě na některý z autorizovaných servisů. Seznam servisních firem naleznete na http://www.dzd.cz....

    Přeji hezký den,

    Jiří Fürst, SIKO KOUPELNY a.s.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Václav Janota

      26. srpna 2013 - Václav Janota

      Instalatér,který instaloval bojlér,dnes z ventilu tlaku vymontoval pérko s těsnící klapkou jak radili na mou žádost.toto se opravilo voda již neteče,ale mám vodu studenou.Jak dál?Ještě radili,že další možnost do vodovodního potrubí před bojler namontovat ventil co omezuje tlak vody.Jenže mám bojler 125 l, ale dnes měřen tlak vody 6,2 atm.Dále jsem si všimlže při demontáži klapky vypadla matička,která asi nebyla na závitu v klapce pod pérkem a tak unikala voda,možná zkusím matku dotáhnout a celé smontovat zpět.pak nezbývá než reklamace.Jinak moc děkuji za radu.Janota.


    • SIKO KOUPELNY a.s.

      27. srpna 2013 - Oficiální zástupce obchodu SIKO KOUPELNY a.s.

      Dobrý den,

      radíme celý problém skutečně řešit jako reklamaci, smluvní servisní partner DZ Dražice by měl být schopen v rámci záruční opravy závadu 100% odstranit. V případě neautorizovaného zásahu může hrozit ztráta záruky.

      Přeji hezký den,
      Jiří Fürst, SIKO KOUPELNY a.s.


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.